با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران

آ

  • آقایوسفی، علی رضا مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی و بازی درمانی شناختی-رفتاری بر شناخت اجتماعی (سازگاری اجتماعی و پذیرش اجتماعی) کودکان بیش‌فعال [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 169-186]

  • آگاه هریس، مژگان اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اجتناب شناختی و رضایت زناشویی زنان با مشکلات زناشویی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 119-134]

ا

  • ادیبی، مریم نقش تنظیم شناختی هیجان و تحمل پریشانی‌هیجانی در پیش‌بینی تاب‌آوری در زمان شیوع پاندمی کرونا [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 39-58]

  • اسکندری، حسین مقایسۀ اثر القای آزمایشی طرد اجتماعی با پذیرش اجتماعی بر انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 9-25]

  • اصغری، آرزو اثربخشی گروه درمانی شناختی متمرکز بر طرحواره بر تعدیل طرحواره های ناسازگار اولیه در دختران نوجوان از خانواده طلاق [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 223-235]

  • الهی، طاهره تاثیر ظرفیت هیجانی محرک بر همنوایی حافظه: نقش همدلی عاطفی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 165-182]

  • اورکی، محمد تأثیر افشای هیجانی نوشتاری در پرخاشگری و زودانگیختگی و دشواری تنظیم هیجانی نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای: مطالعه تک آزمودنی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 44-79]

ب

  • برادران، مجید نقش انعطاف پذیری شناختی و سبک های دلبستگی در شناخت اجتماعی دانشجویان [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 135-148]

  • بیگدلی، ایمان الله مقایسۀ کنش‏های اجرایی در افراد مبتلا به اختلال احتکار و بهنجار [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 9-24]

  • بن راضی غابشی، مینا ارائه مدل رابطه بین تجارب آسیب زا و اختلال استرس پس از سانحه ساده و پیچیده در زنان و دختران آسیب دیده، با نقش واسطه ای ذهنی سازی و پردازش هیجانی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 25-38]

پ

  • پور غریب شاهی شهربابک، فائزه تاثیر ظرفیت هیجانی محرک بر همنوایی حافظه: نقش همدلی عاطفی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 165-182]

  • پولادی ریشهری، علی تعیین رابطه بین مکانیسم‌های دفاعی و سبک‌های هویت با تب‌آوری در نوجوانان [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 199-222]

ج

  • جانی، مسیح تبیین شکاف بین قصد و رفتار در رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا براساس متغیرهای خود کنترلی صفتی و کارکردهای اجرایی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 183-198]

چ

  • چرامی، مریم مقایسه ی اثر بخشی آموزش گروهی مدیریت خشم و توانمند سازی روانی اجتماعی بر پرخاشگری و خودکارآمدی اجتماعی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 211-237]

ح

  • حاج حسینی، منصوره اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر طرحواره درمانی بر بهزیستی روان‏شناختی و تمایزیافتگی خود در دانشجویان [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 149-164]

  • حسنی، فرشته مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی و بازی درمانی شناختی-رفتاری بر شناخت اجتماعی (سازگاری اجتماعی و پذیرش اجتماعی) کودکان بیش‌فعال [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 169-186]

  • حسینیان، سیمین مدل‌یابی روابط ساختاری شناخت اجتماعی و سبک‌های هویت با رفتارهای خودآسیب‌رسان با میانجی‌گری شفقت به خود در نوجوانان [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 115-138]

  • حضرتی، سجاد نقش تنظیم شناختی هیجان و تحمل پریشانی‌هیجانی در پیش‌بینی تاب‌آوری در زمان شیوع پاندمی کرونا [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 39-58]

  • حق شناس، صغری اثربخشی گروه درمانی شناختی متمرکز بر طرحواره بر تعدیل طرحواره های ناسازگار اولیه در دختران نوجوان از خانواده طلاق [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 223-235]

خ

  • خاکی، زینب نقش تنظیم شناختی هیجان و تحمل پریشانی‌هیجانی در پیش‌بینی تاب‌آوری در زمان شیوع پاندمی کرونا [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 39-58]

د

  • دهشیری، غلامرضا ارائه مدل رابطه بین تجارب آسیب زا و اختلال استرس پس از سانحه ساده و پیچیده در زنان و دختران آسیب دیده، با نقش واسطه ای ذهنی سازی و پردازش هیجانی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 25-38]

ذ

  • ذوالفقاری، حمید مقایسۀ کنش‏های اجرایی در افراد مبتلا به اختلال احتکار و بهنجار [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 9-24]

  • ذوقی پایدار، محمدرضا تدوین مدل ساختاری تبیین رفتار جامعه پسند بر اساس انگیزه تعلق و حساسیت طردشدگی با میانجی‌گری اعتماد اجتماعی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 26-43]

ر

  • رافضی، زهره مقایسۀ اثر القای آزمایشی طرد اجتماعی با پذیرش اجتماعی بر انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 9-25]

  • رافضی، زهره تبیین شکاف بین قصد و رفتار در رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا براساس متغیرهای خود کنترلی صفتی و کارکردهای اجرایی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 183-198]

  • رحیمی، سلام فرا تحلیل اثربخشی مداخلات مبتنی بر نظریه ذهن بر ابعاد رشدی (شناختی، اجتماعی، هیجانی و شناخت اجتماعی) فراگیران دارای اختلالات عصبی رشدی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 59-78]

  • رحیمی، سلام فراتحلیل روابط بین مهارت های حل مساله و اضطراب [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 139-164]

  • رحمانیان، مهدیه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف پذیری شناختی، استرس ادراک شده ،کیفیت زندگی ، تبعیت از درمان و شاخص های زیستی ( A1C) در بیماران مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 95-114]

  • رضایی دهنوی، صدیقه احساس استیگمای وابستگان در بستگان درجه یک ‏و درجه دو افراد ناتوان [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 197-210]

  • رنجبر نوشری، فرزانه نقش انعطاف پذیری شناختی و سبک های دلبستگی در شناخت اجتماعی دانشجویان [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 135-148]

ز

  • زارع، حسین ارایه مدل رابطه بین سرمایه روانشناختی و بخشایش با تحمل پریشانی، به واسطه گری انعطاف پذیری شناختی و ادراک استرس [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 80-98]

  • زارع، حسین اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف پذیری شناختی، استرس ادراک شده ،کیفیت زندگی ، تبعیت از درمان و شاخص های زیستی ( A1C) در بیماران مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 95-114]

س

  • سلطان آبادی، سمانه نقش تنظیم شناختی هیجان و تحمل پریشانی‌هیجانی در پیش‌بینی تاب‌آوری در زمان شیوع پاندمی کرونا [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 39-58]

  • سلیمانی، کوروش ارزیابی اثر خستگی ذهنی و آگاهی از موقعیت بر عملکرد شناختی خلبانان خطوط هوایی: نقش تعدیل‌کننده منابع استرس [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 99-118]

  • سهرابی، فرامرز ارزیابی اثر خستگی ذهنی و آگاهی از موقعیت بر عملکرد شناختی خلبانان خطوط هوایی: نقش تعدیل‌کننده منابع استرس [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 99-118]

ش

  • شاهسواری، محمودرضا احساس استیگمای وابستگان در بستگان درجه یک ‏و درجه دو افراد ناتوان [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 197-210]

  • شیبانی، حسین اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اجتناب شناختی و رضایت زناشویی زنان با مشکلات زناشویی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 119-134]

  • شریفی، طیبه مقایسه ی اثر بخشی آموزش گروهی مدیریت خشم و توانمند سازی روانی اجتماعی بر پرخاشگری و خودکارآمدی اجتماعی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 211-237]

  • شیوندی چلیچه، کامران شناسایی عوامل تاثیرگذار بر کاهش تحریف شناختی ناشی از پاندمی کووید 19 [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 165-177]

ص

  • صالحی، جواد تاثیر ظرفیت هیجانی محرک بر همنوایی حافظه: نقش همدلی عاطفی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 165-182]

  • صیدی، فرین ارایه مدل رابطه بین سرمایه روانشناختی و بخشایش با تحمل پریشانی، به واسطه گری انعطاف پذیری شناختی و ادراک استرس [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 80-98]

  • صداقتی فرد، مجتبی پرسشنامه همدلی تورنتو: ارزیابی مشخصه های روانسنجی در نمونه ای از دانشجویان ایران [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 177-194]

  • صفارپور، افسانه مدل‌یابی روابط ساختاری شناخت اجتماعی و سبک‌های هویت با رفتارهای خودآسیب‌رسان با میانجی‌گری شفقت به خود در نوجوانان [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 115-138]

  • صفاری نیا، مجید ارایه مدل رابطه بین سرمایه روانشناختی و بخشایش با تحمل پریشانی، به واسطه گری انعطاف پذیری شناختی و ادراک استرس [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 80-98]

  • صفاری نیا، مجید مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی و بازی درمانی شناختی-رفتاری بر شناخت اجتماعی (سازگاری اجتماعی و پذیرش اجتماعی) کودکان بیش‌فعال [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 169-186]

  • صفاری نیا، مجید اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف پذیری شناختی، استرس ادراک شده ،کیفیت زندگی ، تبعیت از درمان و شاخص های زیستی ( A1C) در بیماران مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 95-114]

  • صفیری حسن آبادی، سپیده احساس استیگمای وابستگان در بستگان درجه یک ‏و درجه دو افراد ناتوان [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 197-210]

ع

  • عرفانی، نصراله ارایه مدل رابطه بین سرمایه روانشناختی و بخشایش با تحمل پریشانی، به واسطه گری انعطاف پذیری شناختی و ادراک استرس [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 80-98]

  • عقیلی، سید مجتبی اثربخشی گروه درمانی شناختی متمرکز بر طرحواره بر تعدیل طرحواره های ناسازگار اولیه در دختران نوجوان از خانواده طلاق [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 223-235]

  • علی اکبری، مهناز تأثیر افشای هیجانی نوشتاری در پرخاشگری و زودانگیختگی و دشواری تنظیم هیجانی نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای: مطالعه تک آزمودنی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 44-79]

  • علی پور، احمد مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی و بازی درمانی شناختی-رفتاری بر شناخت اجتماعی (سازگاری اجتماعی و پذیرش اجتماعی) کودکان بیش‌فعال [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 169-186]

  • علی پور، فاطمه فراتحلیل روابط بین مهارت های حل مساله و اضطراب [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 139-164]

  • علیپور، فاطمه فرا تحلیل اثربخشی مداخلات مبتنی بر نظریه ذهن بر ابعاد رشدی (شناختی، اجتماعی، هیجانی و شناخت اجتماعی) فراگیران دارای اختلالات عصبی رشدی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 59-78]

  • علیمهدی، منصور نقش تنظیم شناختی هیجان و تحمل پریشانی‌هیجانی در پیش‌بینی تاب‌آوری در زمان شیوع پاندمی کرونا [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 39-58]

غ

  • غضنفری، احمد مقایسه ی اثر بخشی آموزش گروهی مدیریت خشم و توانمند سازی روانی اجتماعی بر پرخاشگری و خودکارآمدی اجتماعی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 211-237]

  • غفاری، مظفر تدوین مدل ساختاری کفایت اجتماعی دختران دبیرستانی بر اساس عواطف مثبت، سرمایه روانشناختی و تصویر از بدن [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 79-94]

ف

  • فرجی، شهناز اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اجتناب شناختی و رضایت زناشویی زنان با مشکلات زناشویی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 119-134]

  • فرح بیجاری، اعظم ارائه مدل رابطه بین تجارب آسیب زا و اختلال استرس پس از سانحه ساده و پیچیده در زنان و دختران آسیب دیده، با نقش واسطه ای ذهنی سازی و پردازش هیجانی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 25-38]

  • فرهادی، مهران تدوین مدل ساختاری تبیین رفتار جامعه پسند بر اساس انگیزه تعلق و حساسیت طردشدگی با میانجی‌گری اعتماد اجتماعی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 26-43]

  • فنایی، سعیده اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف پذیری شناختی، استرس ادراک شده ،کیفیت زندگی ، تبعیت از درمان و شاخص های زیستی ( A1C) در بیماران مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 95-114]

ق

  • قبادی، حبیبه خاتون مقایسه ی اثر بخشی آموزش گروهی مدیریت خشم و توانمند سازی روانی اجتماعی بر پرخاشگری و خودکارآمدی اجتماعی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 211-237]

  • قمری، محمد مدل‌یابی روابط ساختاری شناخت اجتماعی و سبک‌های هویت با رفتارهای خودآسیب‌رسان با میانجی‌گری شفقت به خود در نوجوانان [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 115-138]

ک

  • کلانتری، مهدی ارزیابی اثر خستگی ذهنی و آگاهی از موقعیت بر عملکرد شناختی خلبانان خطوط هوایی: نقش تعدیل‌کننده منابع استرس [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 99-118]

گ

  • گرامی فر، مهدیه تدوین مدل ساختاری کفایت اجتماعی دختران دبیرستانی بر اساس عواطف مثبت، سرمایه روانشناختی و تصویر از بدن [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 79-94]

  • گلستانه، سیدموسی تعیین رابطه بین مکانیسم‌های دفاعی و سبک‌های هویت با تب‌آوری در نوجوانان [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 199-222]

م

  • محمدی، سحر تدوین مدل ساختاری تبیین رفتار جامعه پسند بر اساس انگیزه تعلق و حساسیت طردشدگی با میانجی‌گری اعتماد اجتماعی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 26-43]

  • محمدی، مریم اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر طرحواره درمانی بر بهزیستی روان‏شناختی و تمایزیافتگی خود در دانشجویان [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 149-164]

  • محمدزاده، علی تدوین مدل ساختاری کفایت اجتماعی دختران دبیرستانی بر اساس عواطف مثبت، سرمایه روانشناختی و تصویر از بدن [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 79-94]

  • مرتضی زاده، مرضیه مقایسۀ اثر القای آزمایشی طرد اجتماعی با پذیرش اجتماعی بر انعطاف‌پذیری شناختی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 9-25]

  • مشهدی، علی مقایسۀ کنش‏های اجرایی در افراد مبتلا به اختلال احتکار و بهنجار [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 9-24]

  • مصرابادی، جواد فراتحلیل روابط بین مهارت های حل مساله و اضطراب [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 139-164]

  • مصطفایی، فرزانه شناسایی عوامل تاثیرگذار بر کاهش تحریف شناختی ناشی از پاندمی کووید 19 [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 165-177]

  • معماریان، الهه پرسشنامه همدلی تورنتو: ارزیابی مشخصه های روانسنجی در نمونه ای از دانشجویان ایران [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 177-194]

  • معنوی پور، داود پرسشنامه همدلی تورنتو: ارزیابی مشخصه های روانسنجی در نمونه ای از دانشجویان ایران [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 177-194]

  • مهدوی، عابد اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر طرحواره درمانی بر بهزیستی روان‏شناختی و تمایزیافتگی خود در دانشجویان [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 149-164]

  • مهری نژاد، سیدابوالقاسم ارائه مدل رابطه بین تجارب آسیب زا و اختلال استرس پس از سانحه ساده و پیچیده در زنان و دختران آسیب دیده، با نقش واسطه ای ذهنی سازی و پردازش هیجانی [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 25-38]

ن

  • نیرومند، پوراندخت تأثیر افشای هیجانی نوشتاری در پرخاشگری و زودانگیختگی و دشواری تنظیم هیجانی نوجوانان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابله‌ای: مطالعه تک آزمودنی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 44-79]

  • نمازی، میترا اثربخشی گروه درمانی شناختی متمرکز بر طرحواره بر تعدیل طرحواره های ناسازگار اولیه در دختران نوجوان از خانواده طلاق [دوره 10، شماره 20، 1400، صفحه 223-235]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم تدوین مدل ساختاری تبیین رفتار جامعه پسند بر اساس انگیزه تعلق و حساسیت طردشدگی با میانجی‌گری اعتماد اجتماعی [دوره 10، شماره 19، 1400، صفحه 26-43]